2014 Pandang Belakang

travel

Assalamualaikum.

SELAMAT TAHUN BARU 2015 walaupun dalam bulan Islam dah tahun baru Muharram itu hari. Bagi memulakan tahun baru Masihi ini aku nak throwback dulu untuk 2014. Walaupun sepanjang tahun 2014 ada turun naik tapi aku nak sembang yang best-best je biar jadi magnet positif supaya tahun ni jadi lebih best.

Aku bersyukur sebab untuk tahun 2014 aku berpeluang terbang ke 4 negara. Pecah rekod tahun-tahun sudah. Alhamdulillah semua pun bermula dari impian. Sebab tu aku suka ulang ayat ni berangan tu percuma. Dah berangan tetapkan azam dan matlamat, doa banyak-banyak kat Allah insyaAllah sampai dan dapat apa yang kita nak.

Continue reading →